August 09, 2012

Welcome to Estonia

Ma isegi ei hakka mingit sissejuhatust kirjutama, sest sellest ei tule nagunii midagi välja! Seega, hakkan kohe pihta, et mina (Teele) pidin kahjuks Hawaiilt tagasi Eestisse tulema. Seda siis kooli pärast! Ei hakka siin täpsemalt kirjutama miks ja kuidas..  Nüüdseks olen Eestis olnud juba tervelt nädal aega ja ma pean ütlema, et ma olen seda tõesti nautinud! Ma poleks iial arvanud, et ma igasugustest pisiasjadest võin hakata puudust tundma, just sellistest, mis mulle muidu pinget ei paku või isegi ei meeldi. Nii et nüüd olen ma jälle kättesaadav kõikidele Eestis olevatele sõpradele :) Ja kindlasti pean ma maninima, et isegi kui minu tööotsingud ei läinud Hawaiil plaanipäraselt, siis ei kahetse ma absoluutselt, et sinna läksin - elu parimaid suvesid kahtlemata!

Eesti suvi on ikka nagu ta on, juba nagu natuke sügis minujaoks :) Käisin isegi juba korra järves ujumas, mis pidi väga soe olema, kuid kui sinna sisse läksin, siis ma võtsin ikka tubli 10 minutit seal värisedes end kokku, et nüüd ujuda. Kindlasti ei saa mainimata jätta ka minu vaimustust vaarikate, mustikate, maasikate ja tikrite pärast, ahmin neid ikka igal vabal ajal sisse! Nii hea lihtsalt.

Aga ma olen mõtetes ikka koos oma kalliks saanud voodi/toakaaslastega ja loodan, et nad avastavad veel ülivingeid kohti ja inimesi seal kaugel teiselpool maakera :) Ning nüüdsest loete te ainult Rebeka kirjutatud postitusi!

Olge tublid!

Teele

No comments:

Post a Comment